Pages Of My Blog

01 februari 2015

Sweet Baby Girl

Hi!
I hope you're having a wonderful weekend. Jeroen's father is celebrating his birthday this weekend, so I'm enjoying a party weekend! But before the other guests are coming, I would like to show you a card that I made this week. It's a baby girl card that I made for Imaginarium Designs

Hoi!
Ik hoop dat jullie een heerlijk weekend hebben. Jeroens vader viert dit weekend zijn verjaardag, dus ik ben het hele weekend daar met visite. Gezellig! Voordat de gasten van vandaag komen, had ik nog even tijd om mijn blog te updaten met een nieuw kaartje. Het is een babykaart, die ik heb gemaakt voor Imaginarium Designs



Supply List:
Imaginarium Designs: chipboard frame

Crate Paper: Little Bo Peep papers, chipboard
Memory Box: ringlets die 
Martha Stewart: butterfly punch 
Bazzill Basics: kraft cardstock 
Action: pearls 
American Crafts: embossing powder, ink
Tim Holtz: distress ink  


On my card I used this gorgeous chipboard frame from Imaginarium Designs, which I heat embossed with white embossing powder.

Op mijn kaart verwerkte ik dit mooie chipboard frame van Imaginarium Designs. Ik heb het besprenkeld met wit embossingpoeder en dit verhit met een heat tool. 


Thank you for stopping by!
Have a lovely Sunday!

Dankjewel voor je bezoekje!
Fijne zondag!

8 opmerkingen:

  1. Sooooooooo sweet!! LOVING that little baby!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Heel leuk kaartje en wat een geweldige papier lijn is dat toch van Crate!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, Romy! Love that circular chipboard. So sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo lief!! Wat een schattig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd!!! Het kaartje is echt geweldig!!!! Super mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is such an adorable card Romy! so so cute! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!