Pages Of My Blog

09 september 2016

Thankful Card (Maja Design Moodboard)

A few days ago I promised you that I would share a lay-out soon, but I actually have a card to show you again. I am definitely in a cardmaking mood lately, but this weekend I will also post a lay-out again for sure ;)
I made the card below for the current Maja Design moodboard with their Fika collection and also used some beautiful Sizzix dies.

Een paar dagen geleden beloofde ik dat ik snel weer een lay-out zou laten zien. Maar die belofte heb ik een beetje verbroken, want ook vandaag plaats ik weer een kaart. Ik heb gewoon weer de kaartensmaak te pakken, maar dit weekend volgt er zeker ook weer een lay-out op mijn blog ;)
Onderstaande kaart heb ik gemaakt voor het Maja Design moodboard met hun Fika collectie. Ook gebruikte ik een paar mooie mallen van Sizzix.


I was mainly inspired by the colours and the outdoors theme of the moodboard. 

Ik liet me vooral inspireren door de kleuren en het buitenthema van het moodboard.


I also used the following Sizzix dies on my card to make the leaves:

Ik gebruikte de volgende Sizzix mallen op mijn kaart om de bladeren te maken:


Thank you for stopping by!
Have a great weekend!

Dankjewel voor het langskomen!
Fijn weekend!

6 opmerkingen:

  1. Ahhh wat is dat uiltje lief, hij kijkt een beetje triest.... Mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a sweet card, Romy! I love the little resin owl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A lovely card Romy. Love the colors and the leaves too!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous! LOVING the colors and those leaves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aww, this is adorable! That sweet owl just makes me smile, and the leaves and colors are just fabulous! Love the bit of gingham print you added in, too. So warm and homey for fall. <3

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make my day! Thank you!